Zasady zakupów

Zasady zakupów obowiązują od 1.10.2014

Właścicielem strony pozytywnebransoletki.pl jest firma:

Grzegorz Wolny
Bobolicka 1/1
76-010 Polanów
NIP: 499-048-58-94

——————-

Zasady zakupów są ważne, abyś wiedział, że Twoje zamówienie jest w najlepszych rękach :)
Ze swojej strony wkładamy całe serce, aby dostarczona bransoletka-talizman był wyjątkowy.

* Elżbieta Wolna (Tworzenie)
* Grzegorz Wolny (Pakowanie talizmanów, wysyłka)

Życzymy Ci udanych zakupów :)

Cenimy Twoją prywatność, dlatego stworzyliśmy jasną i przejrzystą politykę prywatności.
Zapraszam do zapoznania się z nią, jeśli chcesz wiedzieć w jaki sposób przetwarzane są dane osobowe w celu realizacji zamówień. Więcej informacji odnajdziesz w polityce prywatności [Link]

Realizacja zamówienia:

1. Warunkiem realizacji zamówienia jest napisanie maila z prośbą o rezerwację danego talizmanu (elzbieta@maszke.pl), a po otrzymaniu maila z rezerwacją, opłacenie zamawianego towaru + podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru. Wszelkie dane prosimy wysyłać na adres elzbieta@maszke.pl

2. Akceptowane są wpłaty z Polski i z zagranicy. Po zaksięgowaniu płatności
na firmowym koncie ING nr 46105015201000009105202692, następuje realizacja zamówienia.

3. Zamówienia wysyłane są wyłącznie Pocztą Polską – listem poleconym priorytetowym. Koszt wysyłki na terenie polski wynosi 9 zł. Wysyłka zagraniczna to koszt 20 zł. Nie są realizowane przesyłki za pobraniem.

4. Wszystkie ceny towarów podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT)

5. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

6. Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje w momencie zaksięgowania wpłaty

6. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentem złożenia przez klienta zamówienia.
O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani będą w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej.

7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.

Reklamacje i zwroty:

1. W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a to co strony umowy świadczyły podlega zwrotowi.

2. Zwracany w towar należy odesłać na adres firmy: Grzegorz Wolny, Bobolicka 1/1, 76-010 Polanów. Zwrócony towar nie może nosić jakichkolwiek śladów używania.

3. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz numer konta na które ma zostać zwrócona należność. Koszty przesyłki nie są zwracane.
Zwrot należności tylko na konto bankowe.

4. Pieniądze zwracane są w ciągu 5 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Jeżeli towar został wysłany na koszt sprzedawcy, od zwracanej wartości towaru zostaną potrącone poniesione przez sprzedawcę koszty przesyłki.

5. Do 60 dni od otrzymania zamówionego towaru sprzedający naprawi za darmo każde uszkodzenie, w tym także mechaniczne, które nastąpiło w wyniku niewłaściwego użytkowania. 

6. Po upływie 60 dni, koszt naprawy to 26 zł (w tym zawarty jest koszt ponownej wysyłki do klienta na terenie Polski)

7. Sprzedawca odpowiada wobec klienta będącego konsumentem za niezgodność zakupionego towaru z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r. poz. 1176 z późn. zm.)

7. W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z opisem na stronie pozytywnebransoletki.pl reklamację należy przesłać na adres: elzbieta@maszke.pl, a następnie dostarczyć sprzedawcy niezgodny produkt, na adres firmy: Grzegorz Wolny, Bobolicka 1/1, 76-010 Polanów

8. W przypadku sprzedaży tworu niezgodnego z opisem, sprzedający odda klientowi pieniądze zapłacone za towar jak również zwróci koszty wysyłki, które przy zamówieniu poniósł klient.